درمان بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری ارثی کلیه است. این امر باعث کیست پر از مایع به شکل در کلیه ها. PKD ممکن است عملکرد کلیه را مختل و باعث نارسایی کلیه، بنابراین درمان آن بسیار مهم است. سپس آنچه را که برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک هستند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، این بیماری یک بیماری ژنتیکی است، که معنی آن خسته با کودک است. پس از آن با سن رشد خواهد کرد، یک بار آن را رشد به اندازه کافی بزرگ، برخی از علائم رخ می دهد، که تا حد زیادی به زندگی بیمار تاثیر می گذارد. بنابراین درمان به موقع برای کمک به مردم بهتر زندگی می کنند لازم است.

درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک

هدف از درمان PKD است که برای مدیریت علائم. کنترل فشار خون بالا مهم ترین بخش درمان است. درمان ممکن است شامل:

دارو درد

درمان فشار خون

آنتی بیوتیک (برای درمان UTI)

(نمک) رژیم غذایی کم سدیم

دیورتیک (برای کمک به حذف مایع اضافی)

عمل جراحی (برای تخلیه کیست و کمک به تسکین ناراحتی)

با پیشرفته PKD، دیالیز و پیوند کلیه ممکن است لازم باشد. یک یا هر دو کلیه ممکن است نیاز به برداشته شود.

البته، شما همچنین می توانید یک درمان طبیعی را انتخاب کنید، می تواند کمک به مهار و منقبض کیست در یک راه طبیعی، چه چیزی بیشتر، از آن آسان است پس از درمان عود نیست. این درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی نامیده می شود. به عنوان یک نوع درمان خارجی، می تواند سموم توسط پوست تخلیه، بنابراین برای درمان این بیماری بدون آسیب رساندن به کلیه. چهار عمدتا توابع در آن وجود دارد، آنها ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز هستند و رگ های خونی بزرگ شود. با آن دسته از توابع، می تواند عملکرد کلیه در نتیجه بهبود معکوس این بیماری است.

بالاتر از درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک هستند، شما می توانید هر یک از آنها با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: